Sedaj smo se v našemu podjetju že nekaj časa zanimali za to, kako bi lahko nekoliko izboljšali naš odnos s strankami, oziroma bi okrepili stik, tako da bi te lahko bile obveščene takoj, ob kakšni novosti, ki je srečala naše podjetje. Po nekaj premisleka pa sem prišel na idejo, da bi vzpostavili newsletter, kar pa sem takoj predlagal svojemu šefu in mu na hitro predstavil, kaj sem mislil s tem in kaj bi to vključevalo. Nad idejo pa je bil takoj navdušen, tako da smo se nato kar lotili tega, da smo to vzpostavili.
Torej ta newsletter pa je bil nekakšen novičnik, torej v temu bi zapisali vse najnovejše novosti, kar pa bi lahko bilo povezano z našim podjetjem, v smislu kakšnih popustov, novih storitev in artiklov in pa podobno, na primer kakšni sejmi itd.
S tem pa bi dosegli kar nekaj reči. Prvo je torej to, da bi imeli veliko boljši stik s strankami, v obliki redne komunikacije, nato pa bi delili uporabne in relevantne novice in strankam ne bi težili z raznimi prodajnimi sporočili, katere nam gredo, kot uporabniki, lahko velikokrat na živce. Stranke bi tako lahko takoj videle, če nudimo kakšno novost, ki jih zanima, ter bi se lahko nato hitro oglasile pri nas, ter si to storitev oziroma ponudbo zrihtale.
Ko pa smo se nato lotili, da vzpostavimo newsletter, pa smo vanj vključili nekaj informacij. Za začetek so to bili uporabni nasveti in vodiči, novice in novosti podjetja, posebne ponudbe za naročnike, ter kakšne zgodbe naših strank, ki bi lahko pomagale ostalim strankam.
S tem pa smo nato dosegli kar veliko za naše podjetje. Glavno pa je bilo to, da so stranke zelo pozitivno odreagirale na ta dodatek, ter jim ni šel na živce, kot razno obveščanje preko maila, kar pa nam je bilo zelo pomembno.